Alla inlägg den 4 februari 2015

Av rymdvandraren - 4 februari 2015 22:43

Under en tremånadersperiod så har något hänt i huvudet. Troligen pga stress. Mår just nu dåligt. Huvudet piper och det slår lock för öronen och jag vet inte varför. Ev mitt livs första ångestattacker häromdagen. Hoppas på att läkarbesöket kan ge något och bara längtar att få vara helt frisk och kunna träna fullt igen. Vill inget hellre. Har dragit ner förväntningar på löpningen. Aldrig förr har det varit så motigt och deprimerande men viljan att ta mig ur skiten och kärleken till livet inger hopp och framtidstro.
Inför detta lopp känns kroppen ok men inte hjärnan. Klassiker nr 4 står på spel förutom ett kvitto på om hälsan är som den ska och inte minst den psykologiska biten. Det som får mig att bryta är om hälsan allvarligt står på spel, trötthet och lite kramp har jag inga problem med. Kommer troligen att fälla tårar om det går vägen och jag vet att jag är frisk nog att klara det trots alla motgångar. Vill fortsätta med klassikern och på sikt klara mina mål med löpningen och framförallt vara frisk och kunna leva fullt ut. Jag vill, jag vill, vill, vill, vill. Om jag bara visste hur.

Ovido - Quiz & Flashcards