Alla inlägg under juli 2012

Av rymdvandraren - 24 juli 2012 11:19

Eller chariots of fire är en film jag måste se, likaså läsa boken born to run som motivation inför Lidingöloppet som en del av 3 h programmet som jag ska börja på vecka 12 av 20 idag. Är på skalbanksmuseet i Uddevalla, vi ska senare se på fallen i Trollhättan. Ser fram emot denna fina 23 gradiga sommardag.

Av rymdvandraren - 22 juli 2012 21:44

Ett stort naturreservat som jag sprang vilse i idag. Började tänka på en man som nyligen gick vilse, levde på omogna hjortron och granskott och gick ner ca 10 kg. Själv åt jag blåbär och drack ur en bäck och gick ner 3 hg. Min tur tog 4-5 h, hans 12 dagar. Han behöll lugnet och jag likaså, stigen kan ju inte vara så långt borta och tror inte att jag gick i cirklar som han hade gjort. När molnen skingrats kunde jag orientera mig efter solen vilket är bra att kunna. Lärde mig också att spara på batterierna, ha extra, ha fulladdade och se upp med vad mobilen drar pga öppnade appar.

Ovido - Quiz & Flashcards