Alla inlägg under mars 2014

Av rymdvandraren - 8 mars 2014 22:24

Mål nummer ett klart! Nu är det Marathon och milen på 40min kvar. Nu blir det som bonus en fjärde klassiker även om huvudmålet är uppnått. Öppet spår 2014 gick totalt 10 min bättre än förra året, trots mindre skidträning på snö och tapp pga stillastående i första backen (tappade 13min till Smågan). Bra glid men det var lite blött i spåren andra halvan av loppet. Krampkänning hela tiden de sista två milen vilket var mycket värre än förra året så sista två milen gick 15min långsammare. Muskulärt troligen det tuffaste loppet (men inte konditionsmässigt). Fick kramp i magen, foten och sedan vaden när jag skulle ta av mig skorna, gav sedan upp och pappa fick ta av mig skorna.
Underbart att ha skidorna klart och det viktigaste målet klart! Nu är det Rotterdam Marathon om fem veckor, 13 April.

Skapa flashcards